onsdag 16 maj 2012

Dagens look: Vab-glamour!


För det är ju inte varje dag man har boksläpp, eller hur?

Fast appropå det där mytomspunna boksläppet: Jag har ingen aning om Jag väntar under mossan finns i handeln ännu, eller bara i centrallagret. Någon som sett, som vet, som har koll?
Som har lust att knäppa en bild i så fall, och maila denna barnsligt glada BU-debutant?
Tack på förhand!
(På Adlibris står det fortfarande bara 'bevaka'.)

Och så till den viktiga frågan: Borde vi fira ikväll, och i så fall hur?
Jag tänker så här, att om någon ser den i handeln idag, då får vi dricka lite bubbel till micromaten, ja? Ingen här hemma har dock nåt smak- eller luktsinne p g av snuva så det får bli nån billig skit asså.

P.S: Plötsligt händer det! Adlibris bytte just från Bevaka till Lägg i kundvagn!
Barnsligt kul känns det, som sagt.
Betyder detta att jag får sippa bubbel och ta en pralin ikväll nu då?!

P.P.S: Spoilervarning:
Härlig recension från Poplight, tusen tack!
Men som sagt, spoilervarning utfärdas ...

11 kommentarer:

Sandra sa...

jag säger grattis oavsett om den är ute eller inte! tänker mig ett signerat ex på bokmässan till 13-åringen :)

Amanda sa...

Tack Sandra! Självklart!!

Åsa Hellberg sa...

Grattis Amanda!
Jag fick just lära mig att boksläppsdagen släpps den från centrallagret (vilket man nu har), därför kan det dröja ett par dagar innan den står fint i hyllan.

Christin sa...

Jag ska knäppa bild om jag hittar. Det blir om en liten stund, det.

Ann-Kristin sa...

Grattis!

Adlibris tror jag är lite senare än andra. Min bok (hade också boksläpp i dagarna) anlände till handlarna i måndags men inte förrän idag förvandlades "bevaka" till att gå att beställa. På Bokus däremot fanns den redan igår morse. Det var likadant förra gången.

Ska dock hålla utkik efter Jag väntar under mossan. Är sååå himla nyfiken på att läsa den :-)

EvaLarSod sa...

Klart ni ska fira!

Anonym sa...

Hade möjligheten att åka till "stan" på förmiddagen, slank in på Bokia och hon sa att den släpps från förlaget idag, 5 st böcker är beställda och kommer troligen nästa vecka eftersom det är helgdag emellan :(
Jag förstår - men hade ju gärna handlat idag!

Kramar Jess

Terése sa...

Snyggo! Me löves the dress.

Grattis på boksläppsdagen, jag skålar ikväll!

Amanda sa...

Tusen tack kära ni!
Har köpt oss cava, rosor + en dunk hostmeducin.

Janina sa...

Den är på plats i hyllan på Akademibokhandeln på Drottninggatan, Stockholm city. Knäppte precis bild, mejlar om du vill!

Amanda sa...

Tack, fick just!