tisdag 22 maj 2012

Nya numret av SJs bokmagasin BOOK

(detta är gamla numret)

finns på tågen nu.
Och där i finns ett utdrag ur Jag väntar under mossan!

Utdraget har dessutom fått supervackra blåskimrande akvarellbilder av illustratören Jennie Arvenäs.

Hojta gärna till om du ser BOOK på tåget, för jag har inte sett detta i tryck själv än och är grymt nyfiken.

P.S: Och nu fick dagen en rejäl guldkant tack vare den här drömrecensionen från Skräcködlan som beskriver boken "så nära himlen jag kan komma." Wow!

5 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jodå, jag läste och beundrade i torsdags när jag åkte tåg mellan Gbg och Sthlm! Igenkänningsfaktor på utedass och gammal stuga var mycket hög! Ska köpa boken också såklart. :)

Amanda sa...

Kul, tack!

Böcker och verklighetsflykt sa...

Jag läste utdraget och blev genast fast! Ska köpa boken så fort jag upplöser mitt bokköpstopp:)

Idag började jag i alla fall läsa Döden på en blek häst, jag är på kapitel 4 eller 5 och är helt fast:) Det är den första boken av dig jag läser men jag har redan förstått att jag bara måste läsa alla!

Amanda sa...

Men tack, vad glad jag blir! Nu dröjer det över ett år tills nästa kommer i alla fall, jag lovar.

Anonym sa...

Sitter nu tidig morgon på tåget å bläddrar i Book. Fint reportage o mycket lockande utdrag! :) /S