fredag 25 maj 2012

Sånt ni mailar mig:

"Hej Amanda,
I dagarna har jag skickat in mitt livs första manus till förlag vilket jag är stolt över. Men det var inte det jag egentligen ville säga utan att jag har hämtat kraft, fått pepp och energi från din blogg ända sedan du tipsade om den på Bokmässan 2011.

Tack för att du är stor nog att tipsa och dela med dig om så mycket och bjuder på en hel del skratt. Jag är säker på att vi är många som vågar och orkar lite mer för att vi följer din blogg.

Det var bara det,
stort tack från X"

Blir man glad och tacksam?
Svar ja.

6 kommentarer:

Simona sa...

Åh, fint!

Kära Syster sa...

Jag skriver under förstås!

/Anna

Anonym sa...

Jag håller med! Tack för peppen och att du tar dig tid att svara på frågor. Du är mer än guld värd :)

Susanne sa...

"+1" på detta, som di där ungdomarna säger nu för tiden.

Pernilla Alm sa...

Instämmer. Och det stämmer på mig med. Så det så. Och jag har fan itne skickat din bok än. SHAME ON ME.

Pernilla Alm sa...

Alltså att JAG har inspirerats av DIG och dina tips och trix och råd och sånt. Ser nu att det såg ut som att jag slog mig för bröstet och menade att LILLA JAG var en sån som hon skrev om. Vilket jag inte menade. Var inte ute efter din thunder.
Äh. Du fattar.