tisdag 1 maj 2012

Varsågod att nominera mig


till årets blogginspiratör eller nåt.
"Kriterier: En blogg som inspirerar sina läsare och som kontinuerligt uppmuntrar sina läsare i deras vardag, själsligt och/eller fysiskt."

Eller låt bli.

Jag menar, orka hålla på med sånt. Orka!

Dessutom, har inte du nån typ av bokproschäkt att pilla med, va, vaa?

Mvh,
"Alla som läser min blogg blir förr eller senare antagna"

P.S: Fast erkänn att det vore en kul-chock om Veckorevyn fick betala för en sån som MOI att komma på deras gaaala. Lovar och svär att ha på mig trasan ovan i så fall.

12 kommentarer:

Lovable sa...

Babe, you are nominated! (Kategorierna Guldpennan och Årets Blogginspiratör, varför välja endast en kategori liksom?)
Lycka till och kram! Helena

"Amanda Hellberg, en fantastisk författare och en enorm inspirationskälla för alla som drömmer om att få ge ut en egen bok, tar sig alltid tid att förklara, besvara frågor och kännas så där personligt närvarande i sin blogg att det vore en skam om denna bloggerska inte fick klä sig vackert och slå klackarna i taket på Blog Awards 2012!"

Lovable sa...

Babe, you are nominated! (Kategorierna Guldpennan och Årets Blogginspiratör, varför välja endast en kategori liksom?)
Lycka till och kram! Helena

"Amanda Hellberg, en fantastisk författare och en enorm inspirationskälla för alla som drömmer om att få ge ut en egen bok, tar sig alltid tid att förklara, besvara frågor och kännas så där personligt närvarande i sin blogg att det vore en skam om denna bloggerska inte fick klä sig vackert och slå klackarna i taket på Blog Awards 2012!"

Amanda sa...

herregud Helena, haha, tack!!

blev nu otippat rörd
(menade EJ att gå med håven)

Madeleine sa...

Jag brukar inte kommentera din blogg, men jag läser den varje dag. Självklart ska du vara nominerad (och förhoppningsvis vinna) i kategorierna "Guldpennan" och "Årets blogginspiratör". Min röst är på dig nu!

Alexandra sa...

Håller tummarna för dig! :)

Du är verkligen en inspiration och superb källa till information. Ville bara passa på att tacka dig för dina superbra tips om följebrevet och om att sända manus till förlag, ditt "marginaltjat" som du kallar det. Skickade iväg mitt manus igår och hade STOR hjälp av dina riktlinjer.

Så TACK!

Hoppas jag också kan sälla mig till den lyckliga skara som följt din blogg och blivit utgivna. :)

Terése sa...

We´ll be seeing you in that dress baby!

/Mvh Titel -Check :-)

Linda U sa...

Du har min röst - så klart!

Anonym sa...

Japp. Ska se dig i den däringa.

Jess

Amanda sa...

Asså, jag vet ju redan att jag har Sveriges mest välformulerade bloggläsare. Men detta ... Oj oj.
Doin' it for you. ;)

Nominera Mera!

TUTT sa...

Nu har jag nominerat dig, älskling. För du uppmuntrar mig SJÄLSLIGT varje dag!

PUSS från TUTT

Amanda sa...

Haha, tack & PUSS!

ARILD sa...

Självklart ska din blogg och du nomineras!
Såsom en glittrande, frustande, porlande källa av inspiration och klokhet, skrivande och vardagsbetraktande kan man inte annat än gilla´t.
Och den där glittriga trasan ser jag dig mer än gärna i, om du nu så gärna vill. ; )