torsdag 7 juni 2012

I want to thank the academy, my agent, my husbaaand, Gadd ...

Nej men allvarligt:
Tack snälla för recensionerna!
Den första av en livs levande tonåring var en stor grej för mig, helt ljuvlig.
Lika ljuvlig är denna trendspaning: Otroligt stöd från Poplight! Och självklart är jag nöjd över jämförelsen med Dickens. ; )

Hittills har jag SvBs recensionstopps bronsplats för de senaste 30 dagarna (ovan), och lyckas jag hålla kvar den ett tag till så tror jag det blir en liten blänkare i nästa papperstidning.
Och det kan jag behöva, uppriktigt sagt. Så recensera gärna mer!

Varma tack igen.

P.S: Nu är jag nerpetad med en recension, det gick fort. :(
/INTE tävlingsmänniska

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Köpte J.V.U.M. på Akademibokhandeln i Skövde igår (4 kvar på hyllan nu) och läste första 2 kapitlen igår, ryyyys! Hög igenkänningsfaktor från barndomssomrar, morfarbeteende (ingen badmössa dock). Solig, varm myskänsla som förbyts i stel skräck och kallt obehag. Syverän inledning!

JVUM för tankarna till "Krafsar och vill hem", kan man ana koppling? Ska bli spännande att läsa klart!

Amanda sa...

Åh, kul, tack!

Absolut, Krafsar och vill hem och JVUM kommer från samma inspirationsmässiga plattform på nåt sätt.