onsdag 20 juni 2012

Sommarens bästa deckarläsning! (Varning för egoblogg.)



Superkul att tunga deckarrecensenterna Poplights Bel Black och DNs Lotta Olsson flaggar för Tistelblomman just nu.

Blir extra glad, för djävlar vad vi slet med den boken.
Jag, Emmet, medarbetarna på förlaget, begåvad författarvän som jag vågade blotta mig för och be om råd (gör jag sällan annars).

Alltså, man sliter ju alltid med en bok men detta var unikt för mig. Därav tokglad att det gick vägen!


P.S: Tistelblomman kommer som pocket i vinter - med helt nytt omslag!
Var kluven till det först men nu älskar jag båda på olika sätt. Snart får jag visa.

12 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Lärdomen är: slit lönar sig! Det tar jag med mig som just nu sliter som en liten blådåre med manuset. Fick just en sån där "gulp-stund": I höst kommer folk att LÄSA det här! Åh hjälp. På ett pirrigt lite nervöst sätt.

Anonym sa...

Jättekul! Tistelblomman är ju perfekt sommarläsning OCH perfekt vinterläsning att kura ihop sig med! xo Belinda

Anonym sa...

Det är väl Tistelblommor även på det nya omslaget??? Eller blir det snö??? ;D

Amanda sa...

Exakt Maria.
Tack Belinda!
Ingen snö, men tistelblommor förstås!

Anonym sa...

Stort Grattis! Inte alls varning för egoblogg ... ;D Inte spoilervarning denna gång i a f ...
Kul med boktips! MEN: Lottas lista är lite lång, ska det bara regna under hennes sommar???

Amanda sa...

haha
Man får tänka på att det var sällskapet Deckarvännerna hon besökte och de plöjer nog en och annan bok och ville ha en maffig läslista!

Sara sa...

Åh, vad fint! Och jag ser så mycket fram emot att läsa den i lugn och ro nu i sommar. :)

Anneli sa...

Härligt! Grattis!

Amanda sa...

Tack tack!

Charlotte sa...

Jag har precis upptäckt din blogg och blir nu hur sugen som helst på att lägga dina böcker årets semesterläsning! Tack! :)

Amanda sa...

Kul Charlotte, hej!

Anonym sa...

Jag skojade bara om Lotta! ;D Jag menar, hon har säkert läst deckare många somrar! 3 är lagom för mig! Inklusive din Tistelblomma!!!