onsdag 8 augusti 2012

Bokmässan!


Två av många höjdpunkter från förra året.

Inte långt kvar nu, 49 dagar. Så kul!

Jag återkommer med mer detaljerat program men hittills kan jag säga att det ser s-p-ä-c-k-a-t ut för mig. Gillar det.
Jag finns på mässan från torsdag em/kväll, sedan hela fredagen och lördagen, och så halva söndagen (flyger hem tidig eftermiddag).

Jag medverkar i en blandning av seminarier (där seminarekort krävs) och framträdanden i montrar och på scener (=ingår i entrébiljetten) alla dagarna - så stor chans att vi ses!

Ser speciellt fram emot att besöka ungdomsboksbloggarnas Bokcirkel med Lina Forss på lördagen (Bonnier Carlsens monter, tror jag) och Skrivarskolan på Världskulturmuseet med Ninni Schulman på söndagen.

Och seminariet med MathsSF-bokhandeln, och pratet med Jenny Milewski och Johanna Koljonen, och Christin Ljunqvist-pratet, och Swedish Zombie-pratet, och träffa alla sköna läsare och författare och förlagskollegor, och, och ... ALLT.

Peppad?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi S E S!
Ska bli hur kul som helst.

/Jess

Amanda sa...

YEAH BABY

Hanna Lans sa...

Peppad!

Marie sa...

Blir det skrivarskola i år igen - åh, vad roligt!