torsdag 16 augusti 2012

Dagens ambitiösaste

frieri.

10 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Jag tycker det här vinner by far:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5_v7QrIW0zY

Amanda sa...

Å gode gud

ORKA ; )

Maria Turtschaninoff sa...

:-)
Pressen blir ju rätt stor, säg nu sen nej...

Amanda sa...

Japp

är kluven till denna frieritrend (?)
visst är det fint och kul men samtidigt lite ... studentikost för min smak kanske

Karin sa...

Jag tycker det var lite synd att dom lämnade alla blommorna där på marken..... ;-)

Malin sa...

Haha Karin, jag tänkte precis samma sak.

Jag skulle aldrig vilja uppleva ett dylikt frieri riktat till mig själv just på grund av den enorma PRESSEN, man hinner liksom inte fundera vad man vill på riktigt utan man förväntas bara säga ja. Men att titta på frierier får mig alltid, av någon väldigt skum anledning, att bli lite lätt tårögd. Hm.

Amanda sa...

Ja Karin, och "Fasen vad fint det kan vara med nejlikor" tänkte jag.
Samt exakt som du Malin.

Tante Jul sa...

Det var sannelig ikke verst...

Colombialiv sa...

Ja herregud. Jag skulle verkligen inte vilja bli utsatt för nagot sadant.

Det här är min mardröm:
https://www.youtube.com/watch?v=eJWlavnM6b0&feature=related

(inte bara frieri utan bröllop och allt pa plats!)

Haren sa...

Colombialiv: Var tvungen att titta. Hjälp alltså! Verkligen mardröm.