lördag 18 augusti 2012

Sitter utanför banken,

glada och lättade så inihelvete.


Gissa varför?

25 kommentarer:

Lovable sa...

Sålt bostad? Vunnit på lotto? Sjukt stora belopp för utlandsrättigheter till dina böcker? Åh, oavsett, är man glad utanför banken är det bara att gratulera! :-) Kram!

Johanna sa...

Huset är sålt och ni fick ett skitbra bud? Eller hur!

Åsa Hellberg sa...

Ni har köpt ett nytt hus?

Monica sa...

Grattis! önskar moster Moni

suziluz sa...

Ni har både sålt och köpt och det blev mindre mellanskillnad än ni trodde, så det är både familjemässig och ekonomisk vinst? Yay!!

Saltistjejen sa...

Grattis!!! Sålt? Köpt? Både och??

Amanda sa...

Typ vad Suziluz sa, fast vinst är väl att ta i ...
Hur som helst, yay!

Maria Turtschaninoff sa...

GRATTIS!

Pernilla Alm sa...

Grattis! Härligt! Har nya huset gästrum? ;)

lilla S sa...

Wiihihihii!! :D

Andra intryck sa...

Vad roligt!! Grattis!

Annika sa...

Hurra! Och grattis!

Amanda sa...

Tusen tack, hoppas det går vägen nu.

Gästrum nej, men ett sånt där litet skyffe under trappan som Harry Potter sover i, skulle passa dig fint Pernilla.

Christin sa...

Åh! Hurra, ta mig tusan, vilken grej! :) lycka till nu med själva flytten, använd så många kartonger som möjligt, inte för stora, och skriv KÖK etc på små tejpbitar och sätt på dem, så de går att använda fler gånger, och hyr in en städfirma som städar gamla stället, så ni kan städa nya, för man brukar ändå alltid vilja städa det nya, liksom UT med det gamla. Och no stress, när ni väl har landat i nya, lägg en duk över de trögaste kartongerna, och ställ en fruktskål på, liksom :) sådant kan man pilla med i flera veckor framöver, just saker och tings nya ordning.

LYCKA TILL!

Marie sa...

Grattis!!! Vad roligt:-)

Simona sa...

Grattis, säger jag för ni verkar glada, så jag säger GRATTIS och ignorerar min motvilja mot all förändring.
Och jag kan sova i en garderob. Det gjorde jag sist jag delade rum med Pernilla. Just sayin...

Tante Jul sa...

Jaaaa! Det var deilig å høre.

30-nånting sa...

Grattis och hurra!!! Håll tummarna för att vi får bli lika lättade till veckan

Colombialiv sa...

Men grattis!

ARILD sa...

Skönt! Verkar snabbt fixat : )Nu är det bara kartongerna som ska fyllas.

Amanda sa...

Tack snälla.

Susanne B sa...

Grattis!

TUTT sa...

VAD LÅNGHÅRIG DU ÄR!
Och snygg.

Jippi till nya hus(lånet)!!

Pöss!

Alley Cat sa...

Grattis!
Är det nya huset obebott? Eller väntas nya bekantskaper?;-)

Pernilla Alm sa...

Exakt, jag och Simona är inte knussliga. Jag tar med öronproppar och flipfloppar, sedan är jag nöjd.