måndag 17 september 2012

Övertändningen har sprakat till och börjar slockna.

Nya huset.
Nya förskolan.
Bokis.
Diverse nya skriiiivprojekt.

Andas uuut.
Skönt.

Dubbelkollar just nu mina framträdanden på Bokis, schema kommer här på bloggy inom kort.

Är du där på fre, lör eller sön ses vi garanterat!
Kom fram och säg hej, lova.
Det gäller för alla andra författare och/eller bloggare du känner igen också.

Det är lätt att känna sig som ett bortglömt ufo på mässan så GÅ FRAM och VÅGA FRÅGA och PRATA!
Så skapar vi en folkfest va.

10 kommentarer:

Terése sa...

Nö nögges dö beRed dä oppa PiitmååLe.
(nu måste du göra dig beredd på att höra pitemål)

För här lär dö jö få håjr. Söjn lååt i na som ållti.
(för det lär du ju få höra. Såhär låter jag hela tiden)

INTE.

Sojnes!
(vi syns!)

Terése sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin sa...

Jag har bokat flygbiljetter till mässan idag. Och jag skall absolut komma fram och hälsa om jag ser dig, vilket jag tror jag kommer att göra, eftersom jag planerar hänga där alla dagar, ungefär. Skoj. Det är min första bokmässa i Göteborg, kan du inte göra en liten checklista på allt som är viktigt att komma ihåg, både som besökare och som talare (utöver att hälsa på dig då, så klart)?

EvaP sa...

Jag har också nytt hus på gång.

I morgon åker jag till Småland för att på onsdag få min stuga (det känns inte lika farligt att kalla det för stuga) besiktigad och om allt är ok så blir den min.

Jag har kollat allt tjugo gånger om - försäkring, sotare, renhållning, el och allt annat.

Nu jobbar jag natten, när jag vaknar åker jag till Småland och blir hämtad av min dotter med sambo. På kvällen dricker vi "Småland" - en öl jag aldrig har hört tals om tidigare (jag är iofs inte bevandrad i ölens värld).

Tjingeling från Eva i Skåne

Amanda sa...

Mysigt!

Här Malin:
http://allaharenbok.blogspot.co.uk/2012/08/bokmassebesokare-se-hit.html

Malin sa...

Just precis, jag hade väl på känn att jag hade läst en lista här på bloggen tidigare, förlåt att jag krävde dig på den igen! Mycket bra, jag tror jag måste printa ut den så jag inte glömmer nåt viktigt. Och så måste jag sy några roliga kulturtantsklänningar med stora fickor åt mig så jag inte behöver bära på någon väska. Tack, Amanda! Vi ses på mässan!

Tid att skriva sa...

Hej Amanda!

Hoppas jag ser dig på mässan (är där fredag och signerar i Isabergs monter) och hoppas jag vågar komma fram och prata :-) Känner mig bara som halv författare med mina stackars fackböcker ;-P

//En som drömmer om att få en skönlitterär bok utgiven en vacker dag (Eller en regnig - det går lika bra!)

Kära Syster sa...

Ses på mässan!

/Anna

Marie sa...

Jag hoppas vi ses!

lilla S sa...

Nu vet jag att jag kommer, lovar att hälsa (eller i alla fall pipa lite *fangirl*)!