onsdag 16 januari 2013

Konsthantverk - made in the USA.

Nej handarbete och sömnad är nog min svagaste gren.
Ska leta upp bilden på en liten trasdocka jag knåpade ihop för fem-sex år sedan. (Det tog mig två hela dagar.) Då får ni skratta.

Däremot är jag rätt bra på att investera i konsthantverk (när jag har råd), av dom som kan.

Vad tycks om Gretas All American Quilt?
Såg dessa lapptäcken-to-die-for på etsy.com och föll pladask.
Känns redan som en släktklenod. (Ska förstås ligga på hennes stora säng som hon inte riktigt är redo för än.)
Ett litet kuddvar fick vi också.


Thank you Susie, we love it.

4 kommentarer:

Sofie sa...

Helt underbart!

Amanda sa...

Eller hur!

Marie sa...

Så himla fint! Lyckans tös:-)

TUTT sa...

Vill se MEEER från ny huset! Felix rum? Ert sovrum!?
Köket?!? Emmets sketiga kalsonger?