måndag 4 mars 2013

Hej kära ni!

Jag sitter fast, inte jätte-jätte-fast, men oj vad trögt det går. Har fått lite förlängt på deadline. Har glömt hur man stavar. Yr. Vabbar idag eftersom E torkade barnspyor och tröstade hela natten. Jag vaknade inte ens. Det säger nåt.

Skulle kunna tänka mig att det blir en bok, det har jag dock inte känt förrän typ nu. Har skummat igenom det jag har idag och det ÄR bannemej en bok. Nästan, nästan.
Två dagar till, sedan ska jag skicka in.

Nä nu måste jag gå och energiladda med ett helt paket utgången Boursin.
 

8 kommentarer:

30-nånting sa...

Heja dig!!!

Lfthmn sa...

Känns som man står vid Vasaloppets målraka och hejar på dig! Köööööör Amandaaaaaa!

Amanda sa...

Tack, taaack!

Anonym sa...

Heja på! Jättehärligt att du är tillbaka på bloggen igen! Grattis!

Bel

Janina Kastevik sa...

Halleluja, du har återuppstått! Välkommen tillbaka.

lilla S sa...

Kärlek till dig, Amanda, heja! (gud vad äckelhurtig jag lät nu då...)

Annika sa...

Heja :)

Amanda sa...

Hejsan Amanda!'Jättefin blogg!
Jag tänkte fråga om du skulle ha lite tid över att kolla på någonting som jag har skrivit?
Jag har nämligen lagt ut lite delar på "Kapitel 1" från en roman som jag håller på att skriva. Skulle bli superglad om du skulle vilja läsa och kanske kommentera?
Kram Amanda
http://www.kapitel1.se/amanda-sandstrom/korpens-sista-onskan3