lördag 9 mars 2013

Söndagen den 10:e mars: Mors dag i UK.

Jag får dessa.
Av mig själv, med lilla F som smakråd. Han ville även köpa ett glittrigt grattiskort med Mimmi Pigg på för typ 70 kr, men jag övertygade honom om att jag föredrar hemmagjorda kort.

(By the way, det går ytterst bra att ge sig själv typ alla småpresenter och allt glitter man vill ha, om det råkar vara det enda ens lover är dålig på att fixa. Jag menar, han sparade så mycket energi på att slippa välja mors dags-blommor till mig att han dammsög hela huset + storhandlade mat och blöjor och vin och skit. Tur, för jag vet ej vilken storlek lilla G har eller hur hon bajjar nuförtin p g av inte bytt en enda bajsblöja det senaste året.) 

7 kommentarer:

Annika sa...

Tar hushållsnära tjänster framför blommor alla dagar!

Amanda sa...

Exakt, exakt.

Kati sa...

Det kanske är han som borde få blommor! ;)

lilla S sa...

Låter som ett bra samarbete där! ;)

(premiären gick bra för övrigt, folk sa att "man kunde tro att det var ett taget manus" och alla baktankar med olika scener gick i lås!)

Amanda sa...

Här får inga j-la blommer!

; )

Målade dock hans tånaglar blå igår kväll. Bl a. Det kallar jag service.

Anonym sa...

"Better a red rose than a blue nose". Eller blå naglar? ;D
MVH Bel
PS. Jättesnygga rosor, man tänker på marsipan!

Amanda sa...

Hihi. Barna vill också ha blåa naglar nu men kladdet, kladdet!