torsdag 11 april 2013

Är det bara jag

som faktiskt tycker att Maddes Chris *har nåt*?

Tihi.

14 kommentarer:

30-nånting sa...

Tihi!

Han gör inget för mig. Ser lite för proppmätt ut på någe vis. Men vem är jag att prata. Jag är ju kär i Opie från Sons of Anarchy...

Amanda sa...

Jomen det där proppmätta, arrogansen, det totalt icke-PK-aktiga, det är ju lite romancehjälte över't?

Sara sa...

Hehehe. Jorå.

Men alltså den där typen av män; de är inte fostrade att behaga direkt.

På nåt plan. Omduförstårvadjagmenar... (Ligga.)

Tihi.

SPRAKFÅLEN sa...

Nej tack. Lite för mycket rikemans son över den typen. Lite övergödd, liksom. Speciellt läpparna. Urrrk.

Amanda sa...

Vet ju exakt hur du menar, Sprakfålen. Men ändå? Visst finns det lite svärta och smärta och självironi där bakom den tjockläppade och lätt föraktfullt krökta pussmunnen?

Lfthmn sa...

Johodå, ti-hi. Jag kan förstå vad du menar men Chris tror jag ändå är en kille man dejtar/ligger med. Hade valt Danel att gifta mig med, tusen gånger om.

(Han verkar så himla gullig, Daniel!)

Ms Spider sa...

Uppenbarligen för någon. Madeleine. Inte för mig.

Amanda sa...

Hahaha.

SPRAKFÅLEN sa...

Svärta kan jag tänka mig, men ingen sån där själslig ångest, utan mest bara elak ironi. Slippery, indeed...
(Nä, vad vet jag. Han är säkert en hyvens kille. Han har bara utseendet emot sig ; )

Ms Spider sa...

Googlade. Nu vet jag vad problemet är. Han ler aldrig, inte så där hjärtligt. Inte en enda bild där han har ett ärligt leende, än mindre skrattar. såg väl hans tänder på en bild eller något. Jag litar spontant inte på män utan leende. Jag litar inte på folk utan äkta leenden. Det känns som om han blivit trimmad i den här rollen sedan han var liten. Känns för mycket fasad. Han är säkert jättebra men han kan väl visa för världen att han är GLAD över att han har det bra och har en kvinna han vill vara med?!?

Amanda sa...

Okej, blunda nu om du är känslig.

Prins Daniel. Lite som att vara ihop med sin egen mormor, fast med hästk*k?

Inte för att det är nåt fel med det. Det bästa av två världar, osv.

Adrenalin sa...

HAHAHAHAHA Herregud. Printz Danny, no thank you. Chryst. Noooo thanx! Själv gillar jag enbart Adrien Brody. Och min man.

Adrenalin sa...

HAHAHAHAHA Herregud. Printz Danny, no thank you. Chryst. Noooo thanx! Själv gillar jag enbart Adrien Brody. Och min man.

Alley Cat sa...

Amanda, underbara Amanda!
Det är i kommentarer som "Prins Daniel. Lite som att vara ihop med sin egen mormor, fast med hästk*k?" din fantastastiska storhet kommer fram!

Prins Daniel tycker jag saknar all form av utstrålning vilket gör honom så ointressant. Han är så platt och trist att det knastrar om honom.

Chris å andra sidan - jag förstår vad du menar. Nog har han nåt. Lite "bordingschoolbadboy"... Tihi!