måndag 24 juni 2013

Blandat snack.

fult pyssel

Tänk om man skulle ta och göra en evighetstidning. Alltså en tidning där alla nyheter alltid är aktuella. Jag har två på rak arm:

Flyguppvisning slutade i dödskrasch

och

Dita von Teese designar ny underklädeskollektion - inspirerad av VINTAGE!

Nähä?

En annan grej: Vi har fått en Hobbycraft-affär i Oxford! Hobbycraft är som Panduro. I mina svagaste ögonblick tänker jag att nu skiter jag i allt och satsar mina sista krafter på att landa ett heltidsjobb på Hobbycraft.

(Bilden ovan kommer förresten från den inspirerande och ganska äckliga sajten Ugly Crafts.)

3 kommentarer:

Tante Jul sa...

ih, han var ganske stygg ja...

Amanda sa...

Vore det inte för den där djefla munnen (med tänder?!) så hade hen ju varit riktigt söt.

Christin sa...

Men, ögonen? Näe. Han är ett litet äckel.

:O