torsdag 4 juli 2013

En dissare kryper till korset.

Å ena sidan har jag ju en faiblesse för den underbara subkulturen skräp-TV.

Å andra sidan har jag länge tänkt att dessa fejkade dokusåpor med små uppdiktade scenarion som icke-skådespelare improviserar runt var det billigaste skit-avskräde någon depraverad producent någonsin kunde sänka sig till.

Och nu sitter jag här. Hooked på Big Rich Texas (och ... schhh ... Real Atlanta Housewives).
Ja ja. Vad som helst som får stress-trycket över bröstet att minska, right?

Idag skickade förresten min underbara redaktör Snögloben på tryck, och vi enades om att det är som att låta "lillan" stå på egna ben och leva sitt liv ute i stora världen. Vi har gjort vårt bästa, liksom. Nu tillhör hon inte oss längre. Nu tillhör hon (snart) dig.

2 kommentarer:

cyndi sa...

Bra att ni släpper ut henne tycker jag.
När kommer hon?
I början av augusti vore typ väldigt bra :-)
Inget datum än?

Amanda sa...

Tror den ska finnas i handeln typ mitten/tredje veckan i aug.