fredag 13 september 2013

Hej Bok & Biblioteksmässan!

Om du skiter fullständigt i Bokmässan i Göteborg, titta bort nu.

Om du vill träffas på Bokmässan i Göteborg, fortsätt läsa!

Fred 27 sept:

13:30 - 13:50 Bonnier Carlsens monter. Hur mörk får ungdomslitteraturen vara? Med författaren Magnus Nordin och mig.

14:30 - 14:50 Bonnier Carlsens monter. Litteraturkritik för barn och unga. Med författaren Janina Kastevik, Stina Zethraeus, f d DN-recensent, numera förlagsredaktör, och mig, och kanske kanske en av mina idoler.

Lörd 28 sept:

10:00 - 10:30 Signering med mig hos Månpocket, monter B 04:22

12:10 - 12:50 Bonnier Carlsens monter. Barnkalas med fiskdamm! Varmt välkomna alla barn. I gottpåsen finns bl a en liten specialgrej som jag har gjort.

13:30 - 14:50 Bonnier Carlsens monter. Från blogg till bok - får man skriva vad man vill? och Har du författardrömmar? Med författarna Janina Kastevik och Johanna Lindbäck, samt förläggaren Karin Lemon. Och mig.

15:30 - 15:45 Berättarscenen i E-hallen. Jag blir korsförhörd av Deckarakademin.

Sönd 27 sept:

13:00 - 13:45 V-hallen, entréplan: Blodtörst och skrivarglädje - seminarium med författaren Ninni Schulman och yours truly. Ingår i entrébiljetten.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag tror vi måste lägga till ngn programpunkt. Via mail. :)

Amanda sa...

Tjohoo!