måndag 30 september 2013

Kom just på:

I vimlet, på mässan. En trevlig besökare tar kontakt.
"Men åh, det är ju du! Du som var med på Babel, som har skrivit om André-expeditionen!"

Nej, jag är inte (supertrevliga) Bea Uusma.
Som jag förresten hade träffat i ca 4 sekunder en timma tidigare (synkronisiteten i det?).
Men som jag inte liknar ett dugg.

Inte heller är jag Ulla Skoog, eller Reese Witherspoon, eller Lulu, eller Chucky (den onda dockan). Ie mina andra typ lookalikes.
Blev dock igenkänd på flygplatsen, oerhört märklig upplevelse. Och flög hem med Caitlin Moran, fast vi sov mest.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint!
Bytte ni böcker du och Caitlin?

Förresten hon har ju skrivit en krönika om att parta med Lady Gaga i Berlin, nästa får bli om att sova med Amanda Hellberg!
I luften!

MVH Bel

Amanda sa...

Gjorde vi inte. Orka! Det var mest bara trötta men välvilliga ögonkast.

Anonym sa...

Ha ha! Ja, man känner igen andra som varit på Mässan på blicken!

Ser i alla fall fram emot "sleeping with Amanda in the air" - låter som en hitsingel. Skriver inte Moran det kåseriet gör jag det själv!

;D Bel