tisdag 22 oktober 2013

Jag blir så jävla arg.

Jag bloggar inte om en tusendel av all skit i världen som berör mig. Försöker faktiskt öronmärka en del av de grejerna till mina böcker, sa hon lite pretentiöst.

Men nu måste jag.
För det här med personlig assistenthjälp är en hjärtefråga, och ja ... vad ska jag säga:

Emmy Skarp, 23 år, touché för din text, touché.
Det är trist att jag är en gammal tant, och typ aldrig är där du är, för jag hade gärna hängt med dig och lyssnat på skithög musik, eller gått ut nånstans, eller shoppat.


Haninge kommun: NI ÄR FAN INTE KLOKA.
Jag har lämnat min synpunkt på er hemsida.
Det tycker jag att fler borde göra. People power och allt det där.
Klicka på det lilla kuvertet längst ner på sidan.


P.S: I helvete att intimhygienen vid mens blott tar 5 min extra/mån.
Har just klockat mig själv.
Man brukar dessutom bli rätt så risig i kistan va. 

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Jag har skrivit, morr, morr.

Anonym sa...

Jag har också skrivit. Fy fan så vidrigt att behandla en person så.

Anonym sa...

Jag har också skrivit. Fy fan så vidrigt att behandla en person så.

Colombialiv sa...

Fy fan.