torsdag 24 oktober 2013

Kan bara hålla med min gamla

















läromästare och kompis och fellow lover of spooky shit; den enda professorn i parapsykologi värd namnet (sa hon partiskt) Richard Wiseman.

(En gång gjorde vi en fringe-show ihop i Brighton, se ovan, Plastic Cabaret hette den. Det var medan jag skrev Styggelsen. Och typ då jag faktiskt började leva på riktigt.)

Men, för att återknyta. Nu säger Richard, och jag är beredd att hålla med, att:
Detta kan vara den bästa Halloween-kostymen för ett rätt litet barn - någonsin?
Ja?
(Funkar inte länken så sök på Baby LED light suit på Youtube.)

P.S: Det är inte jag som är kvinnan på bordet.
Det är Nick Caves härliga aerobicslärare, tillika skådespelare.
(Jag var tankeläsare i Madonna-inspirerad svart kostym.)

7 kommentarer:

Lo sa...

Länken funkade inte för mig. Om det inte var Zlatan du menade?

Amanda sa...

Sök på Baby LED light suit på Youtube!

Lo sa...

Å ja, den har dykt upp på facebook också. Bättre än Zlatan!

Sara sa...

AHAHAHAAA!!

Åsa Hellberg sa...

Underbar!!

SPRAKFÅLEN sa...

Hahhaaha! Jätterolig!
Nu har jag länkat till dina barnboksillustratörstips till en duktig kille, samt alla i FB-gruppen "Svenska illustratörer". Kul, va?

Amanda sa...

Kul!!