måndag 11 november 2013

Kära dagbok.

















Pernilla Alm och jag på Boquerian. Simona Ahrnstedt tog bilden. Carl Philip var inte där den kvällen, stackars honom.


Man hamnade visst i Stockholm. På en härlig fest, och bra jobbmöten, och välbehövligt kompishäng, och supergod förlagslunch.
Tittade in på NKs bokhandel, de hade ett ex kvar av Snögloben. Mycket speciell känsla.

Nu tillbaka i Oxford och taggad.

Lilla F, igår kväll:
"Å, tack mamma, jag älskar mina presenter! (En pippi-målarbok + en kasse fina nya böcker från Bonnier Carlsen.)
Men mest av allt älskar jag dig."

Alltså, jag får dåndimpen. Detta ska jag minnas och plocka fram när det blir sådär vardagsgnälligt och trist och tungt igen. Typ i eftermiddag.


4 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Äntligen fick jag träffa dig!

Amanda sa...

Och jag DIG!

Nina sa...

STACKARS Carl Philip!

Simona sa...

Det var very trevligt - både fest och babbel!