söndag 15 december 2013

Festhelg, skräckhelg.




















Tog saken i egna händer och bjöd in några trevliga folk, värda besväret.
Champange, kyckling, skaldjur, Frank Sinatra, och bra barnlek på det stora hela.

Avslutade med ostfrossa, och en kvinna sa:
"Nä nu får jag sluta, alltså ost-mardrömmarna. Det blir fan bara värre och värre."

Jag skrattade, berättade om när vi körde ost-utmaning här på bloggy för typ 7 år sedan, och åt sedan min egen vikt i ost (fast jag VET att ost-mardrömmarna är vetenskapligt bevisade - nåt ämne, osv, etc).

Och JÄVLAR vilka mardrömmar jag fick.
Tumlade omkring i tio timmar badande i svett och ångest.
Fast också lite sköna.
Starkt inspirerade av American Horror Story.
Mycket blod och bli jagad och härliga karlar.
Hissar som kraschade, massakrar, jobba på kontor igen, zombies.

Rätt åt mig.





1 kommentar:

Johannes sa...

Rå lök och feber. Herrejävlar vad jag drömt på det. Och om jag får parafrasera Patsy i Absolutely Fabulous: It makes satanism look like a Bar Mitzvah, baby.