tisdag 21 januari 2014

Har planterat






















lite.
Det blev inte så här fint, men nästan.

Sedan fick jag gå och lägga mig igen.

Sedan gick jag upp och bokade sommarsemestern (det blir Cornwall igen), och blev så yr att jag fick för mig att jag absolut behövde skaffa ett piano (?). Gjorde det ej. Sov i 13 timmar i stället.

Nu återgår jag till att våndas över en bok som ska skrivas klart. Eller vad svamlar jag om, tre böcker menar jag ju. Nej, fyra.

För det kommer ju ut alldeles för få böcker va.
Hö hö
(skrockade hon glädjelöst).

7 kommentarer:

Livet just nu sa...

Kanske tur det där med pianot?

Krya på dig!

Jenny sa...

Åh, vad fint. Blir så sugen på våren...

/nina sa...

Å shit så orättvist! Här är läget -6, 20 cm smö och kolsvart.

Amy sa...

Arma dig som är sjuk så länge. Hoppas att du blir frisk snart.

Sandra sa...

Jag var på språkresa i Cornwall, i Falmouth. Hängde på Gyllinvasebeach, käkade vaniljglass, kom hem för sent, slarvade bort nycklarna osv.

Amanda sa...

Tack! Är en zombie med neongrön snuva.

barabrittiskt sa...

Hehe, det blir lätt Cornwall igen. Och igen.