lördag 11 januari 2014

Lillan har ätit

300 g tacofärs, en hel morot och en banan. Samt hjälpt mig handla. Min lilla tarm.
Vi har börjat repetera en ny dansföreställning, på skakiga ben, men ändå.
Snart-5-åringen har plötsligt blivigt tonåring, och vill mest hänga ensam på sitt rum.

Jag är så tacksam (fast inte för att vi inte ser honom så mycket förstås).

P.S: Förskolepedagogerna säger att dottern är ett geni. Jag är inte förvånad.
P.P.S: Har duschat!!!
P.P.P.S: Nu klämde hon i sig två fiskpinnar och ett äpple också.

2 kommentarer:

30-nånting sa...

Visst är det intressant med den här tonåriga fasen! Och nu har blivande treåringen börjat visa färg (läs: humör) efter ett rätt harmoniskt år.

Härligt att ni är på väg tillbaka från sjukorna.

Perny sa...

Skönt att höra att hon repar sig, jag hoppas att det slutar där. Så det inte snurrar i hela familjen