måndag 27 januari 2014

Mera VAB,

eller vad det nu kan kallas när man inte får nåt betalt - SABB?

Fast ånej, jag ska inte klaga.
Några lösryckta tankar dock:

- Har knäckt koden till egen tortilla-dipmix! Hemligheten, som egentligen inte alls är någon hemlighet eftersom det står i innehållsförteckningen: 14% salt.
MÖE salt. Gud så gott.
Och en liten nypa socker, och så svartpeppear, lökpulver och en hel del paprikapulver (ej rökt!) efter smak.

- Är det bara jag som tycker att det är jättesvårt att byta i sängar? Över huvud taget känner jag att allt som har med textilhantering att göra går emot hela mitt väsen.

-Och så var det nåt mer, men det känns för personligt så det skiter vi i.

Laters.


3 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jag har aldrig kunnat bädda sängen. Men så flyttade jag till USA och hittade den fantastiska uppfinningen fitted sheets. Jag äääälskar resårband i lakanen!

Amanda sa...

Tycker det är skitsvårt ändå! Känner mig helt lost. Och har för korta armar?

Annika sa...

Haha, tja, jag har fortfarande inte klurat ut hur man får på ett påslakan utan att stå på en pall. Därav sköter mannen allt som har med textilier att göra i det här hemmet. Very progressivt.