tisdag 7 januari 2014

Nu gillar jag Internet igen, igen.

Man funderar på något.
Man inser att man är web-bekant med Amelias egen astrologibloggare (och en gång har vi träffats irl, shit vad kort men fint det var).

Så: Man mailar och frågar detta orakel.
Man får ett fantastiskt svar.

(Till den trogna läsaren behöver jag nog inte säga att jag tror precis lika lite på astrologi som på allt annat, men jag har respekt för dig som gör det.)

En trollkarl är aldrig sen, inte heller är han för tidig. Han kommer alltid precis när han ska.

2 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Precis samma fråga hade jag och tycker den är synnerligen intressant. Sedan måste jag säga att livet lärt mig att jag inte vet ett smack om någonting, därför tror jag på allt på samma gång. Vetenskap och ovetenskap och allt däremellan. :)

cyndi sa...

Ja vi föds nog precis när vi ska. Så är det alldeles säkert.Fint svar där :-)
Om jag skulle ta och maila till Gandalf. Jag har en fråga som kräver inte så lite magi.
Tror du han svarar?