måndag 13 januari 2014

Ny bok

+ illosar inlämnade, ny novell inskickad på påseende, tre andra böcker på gång.

Har kokat långkok, ser ut som fan (vad nu det spelar för roll), massa knoppar i täppan, försökte leva lite sundare med resultatet att jag blev sjuk.

Diplom? Var är mitt diplom?

Förresten, hittade en film som visar exakt, EXAKT hur jag känner mig i efterhand varje gång jag hälsat på hos mitt vuxenförlag och mysfikat slutat med att jag hamnat i nån sorts pitch om min nya bokidé.
(Inklusive Dorsins frisyr.)

-Han skriver ju så jävla bra va.
-Men ... är inte han ... sjukskriven?


-Hittar du ut själv eller?
- Näeh!

HÄR, från 5 min t om 12 min.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Gråtskratt åt det där videoklippet... har bara varit på ett manusmöte, men blir det fler kan jag tänka mig att det blir mer åt det här hållet (minus rakningsblödandet, fast det finns ju andra sätt att blöda ur fejset om man är kvinna, typ sönderrivna finnar eller torra sår i mungipan...)

Christina Nienhardt sa...

Har ni kräftor?