lördag 18 januari 2014

Sedan sist:






















- trodde febern var över. Sedan kollade jag på Coppola-rullen Twixt och blev jättesjuk och konstig igen.

- grät ögonen ur mig till englands 'De (o)dejtbara'.

- ropade hem en sällsynt Jean Genet-bok till ett bra pris.

- släpade mig till ett barnkalas där det fanns glögg (?!) och mardrömslik aukustik. Samt en allmänläkare + en psykiater, som lite halvt mot min vilja diagnostiserade mig på alla möjliga, men intressanta sätt.
Fuck clowner och äkkliga tårtor: Proffs från vården borde finnas på varje barnkalas, känner jag.

1 kommentar:

Johannes sa...

Ha. Häromnatten handlade jag ett Beginner's Voodoo Kit på Mandy's Emporion och fick bra rabatt. Tack för det! Men hon Mandy får fixa till skylten så att det står rätt. Alternativt får jag lära mig att stava bättre om nätterna :-).