måndag 10 mars 2014

Kolla min nya fina sminkväska!








Fast bara i väntan på denna:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju datorn där i bak, så då förstår en ju att det här sminkväskefixandet bara var något du fixade med i en arbetspaus.
/Freja

SPRAKFÅLEN sa...

Kan väl inte se mer Amanda-aktig ut den däringa necessären!

Amanda sa...

exakt, exakt!

lilla S sa...

Ooh, how very very Amanda!

lilla S sa...

Ooh, how very very Amanda!

Helena Biehl sa...

Kan informera dig om att min s k sminkväska ser likadant ut. Det är en vit kraftig plastpåse märkt med Qatar Airport, vilket man i och för sig kanske kan tycka ger en viss världsvan känsla till mina puder och foundations. Dock har jag INGEN ny, fin, pretty, sminkväska på väg.
Nästa gång jag reser jag ska uppgradera mig till London Airport eller kanske LAX. Så länge jag passar mig för spypåsarna är jag på den säkra sidan. Tror jag.
Oh, the glamour hela jäkla dan! Kramar Helena