tisdag 19 augusti 2014

41 år imorrn.























Känns ju jefligt otippat. Är inte jag 11 år ijenklien?

Trots dessa två halvstora ongar som kan mer engelska än jag och som tydligen är ... mina?
Trots den vuxne mannen som jag tydligen varit ihop med i 13-14 år, gift med i 7 (!). Stackarn. Man får ju kortare straff för mord nuförtiden.
Trots kåken - och huslånet.
Trots de åtta-nio böcker jag lär ha skrivit.
Trots en ocean av vin och cigg bakom mig
(och gamla kondomer, höll jag nästan på att säga! Nämen Amanda ...).

Hur gick det här till?

Happ.
Så kan det vara, av allt att döma. Ålder är en siffra, och det där.

9 kommentarer:

Eva sa...

Man får ju kortare straff för mord nuförtiden... Ha ha!
Stort grattis i morgon. Önskar dig en fin dag.

Amanda sa...

Tack Eva!

Anonym sa...

Hahaha! Schuuuukt kul. Grattis i efterskott. :-*

/CrazyT

Terése sa...

Eller vadå efterskott? Det är ju typ nu!!! GRATTIS!

Terése sa...

Men vafaschiken. Om en timma Londontime? Sprolla

Marie sa...

Men grattis då!! :)

Amanda sa...

Men tack då!!

Anya sa...

Grattis! Har ändå alltid tyckt att året börjar så här dags i augusti - fint att fylla år då :)

Nina sa...

Ha, ha, ha, ha!!!
Kondomer!