söndag 10 augusti 2014

Så lamt

































att bara låta bloggy hänga i luften, men nu blir det nog så ett tag igen.

Semestern var trevlig men sjukligt varm, jag skriver som en galning på olika proschäkkt och alla ord går liksom dit (hej pretto). Alla mår bra, och jag har liksom ... läst ut hela Internet, åter igen, så jag läser bra böcker i stället.
JÄVLIGT dålig idé när man själv försöker skriva en bra bok, men vad fan är alternativet?

Kopplar upp så lite jag kan rent av. Kollar mail ett par gånger i veckan ungefär.
Det är rätt skönt. Dessutom har jag så mycket bös under mitt tangentbord att T nästan slutat fungera.

Snart kommer Villa Månskugga 2: Monstret vid Örnklippan.
Och Snögloben i pocket! Himla kul ändå.
Hinner liksom glömma att jag är författare mellan varven, trots den ganska höga produktionstakten.


Vi hörs igen när krispiga goe-hösten när här och energin kommer tillbaka, OK?



1 kommentar:

Evelina sa...

Har precis läst ut Villa Månskugga 2 och jag tyckte att den var jättebra! Nu vill jag *SPOILER* också ha ett monster som husdjur ;)

Imorgon tar jag med boken till ett av mina skolbibliotek. Barnen gillade verkligen del 1 så jag tror att de kommer att kasta sig över boken när de får se den :)