måndag 29 september 2014

Min nya i pocket!

"... en gudabenådad berättare med sin egensinniga blandning mellan skräck och deckare."
DN
















Den är så fin, den är så jäkla fin den här boken.  Utanpå och inuti.
Jag är skitstolt över den faktiskt.
Spring & köp! Eller låna på bibblan.

(Och ni sköningar som pratar med mig och mina släktingar om att ni läser bloggen men inte vågar läsa böckerna: SÅ läskiga är de faktiskt inte. Alternativt: Ge bort till nån som gillar mysrys?)
 
/Tackar och bockar


6 kommentarer:

Fia Filur sa...

Så fin den är!
Saknade dig på mässan. Förra året kollade jag på två eller tre olika grejer du var med på. Hoppas vi ses nästa år!

Simona sa...

Jättesnyggt omslag! Skitsnyggt.

Åsa Hellberg sa...

Jag säger EXAKT som Simona!

Malin sa...

Skräckare! Det brukar jag kalla dina böcker.

Amanda sa...

Tack fina!

Amanda sa...

"Skräckare" - älskar't!