onsdag 1 oktober 2014

Chris Rock.


















Förtvivlat roligt.



4 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Hahaha

Anonym sa...

Ja Mandela sa att han valde att lämna bitterheten bakom den stängda fängelsedörren när han klev ut som en fri man. Det är stort.
Fast när man tänker på vad som hände så minns jag att jag faktiskt fick lite ont i hjärtat. Han satt i fängelse, kom ut och hans hustru misstänktes för att ha beordrat mord på en fjortonåring. Så på ytan är detta roligt men med fakta bakom, nja..//Anne

Amanda sa...

Tack för lektionen Anne!
Jag tycker dock att man kan skoja om allt.

Anonym sa...

Sorry for being the party pooper, Amanda! Det var faktiskr inte meningen. Jag har sen jag var tonåring följt Mandela och apartheidsituationen.
Visst kan man skämta om allt. Frågan är om man vill det? // Anne