torsdag 13 november 2014

Britternas (inte så dolda?) talang.

Eller: Avdelningen för svepande generaliseringar.

Talangen tog mig blott veckor i mitt nya hemland att upptäcka:

Dom är grymma på att dansa.

Vi kan snacka töntdisco, vi kan snacka legendarisk Northern Soul, vi kan snacka knarrig gubbe på nåt random bröllop, vi kan snacka tvååringar på barnkalas, vi kan snacka typ varenda minor (eller major) pop star.

Jag vet inte varför, det är bara nåt naturligt med hur de rör sig till music. Och jag gillart.

P.S: Äh vad fan vi tar två till bara för att jag älskar skiten. Detta är alltså komiker som återskapar kända dansnummer för charideee.
Noel gör Wuthering Heights (och kompisen Julian dyker upp som Heathcliff, alltså jag DOG).
Katy gör Beyonce.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄLSK
ÄLSK
ÄLSKAR!
Åh, Comic Relief. Så mycket sköj!
/TUTT