onsdag 3 december 2014

Min bok är en sång är en känsla.






















Jag måste ha lyssnat på Elvis 'If I get home on Christmas Day' hun-dra-tals gånger när jag skrev Snögloben. En julroman och en jullåt, ja du fattar.

Satt ensam på nätterna och fulgrät framför datorn ibland av utmattning och en överrumplande känsla av att FAAN också, eller HURRA snarare, den här boken blir ju VACKER. Det är VÄRT det.
Med Elvis i öronen då.

Pappa tycker för övrigt att Snögloben är det bästa jag skrivit. Och han är ju HEEELT objektiv va.
*julklappstips*

Sen vill jag säga att det kan vara sista boken om Maja på ett tag. Den jag skriver nu är en fristående, totalt annorlunda. Fast samtidigt inte. Deadline: Julafton. Det går ... eum ... sådär.

5 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Mer spök? *Håller tummarna*

Amanda sa...

You bet baby.

lilla S sa...

Jag tror på dig, oavsett vad du skriver! Älskar ditt författarskap, det kommer bli så bra <3

Charlotte sa...

Okej, du har övertygat mig. Nu har jag köpt ex, till julklappar.
God jul! :-)

Amanda sa...

Tack gullisar, det värmer.