onsdag 17 december 2014

När en idé klamrar sig fast.

Japp, jag har bloggat om denna förut. Det var typ 4 år sedan och jag var preggo med lilla G.

Men allså det ÄR ju något mörkt och delikat obehagligt med detta operetta-boyband?

När jag ser dem kan jag inte låta bli att fundera på en plott/romaaaan där de, 10 år tidigare, gjorde något fasansfullt på sin elitistiska internatskola. Sedan dör de, en efter en, tills bara den lille mannen, andre från höger, är kvar.
Han som är oskyldig. Och så mördaren, det ursprungliga offret. Eller ..?

  




7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger JA! Solklar psykopat. Titta bara på det fagra, svärmors(mar)drömsfina ansiktet. : )
/Hälsn Rolfsdotter

Åsa Hellberg sa...

Haha

lilla S sa...

Neej, det är ju den lelle som ledde alla de andra!

Amanda sa...

Haha ni är för sköna. Mmm, så den lelle är egentligen en ONDASTE? I like it.
Men han den bredbente som är vindögd 'åt fel håll' då, är inte han the stuff of nightmares så säg?

Mvh,
Elaka elaka mandis

lilla S sa...

Han som liasom skelar utåt? Han ser för dum ut för att vara riktigt ond tycker jag, snarast han som är oskyldig! Men kanske hade han en affär med offrets mamma?

Amanda sa...

Exakt, han till höger som skelar utåt.
Låter mkt troligt att han är butterdog till nån äldre donna.

Själv skulle jag kunna tänka mig att ligga med den tvålfagre till vänster, men fatta var han skulle råma melodramatiskt då, usch, nej det går ju bara inte.

lilla S sa...

HAHA jaa!

Alltså, ju mer sex jag har desto mer inser jag att "töntiga saker folk gör när de har sex" är en närmast outtömlig källa till humor.