onsdag 18 februari 2015

Bästa presenten






















var ett skrivbord till lilla G. Jag rensade undan dockor + docksäng som hon ändå aldrig varit intresserad av och så fick hon sin nya hörna som överraskning efter föris.

Det blev succé. Hon satt där hela kvällen och pysslade.

Vid sängdags fick jag massa kärlek och sedan frågade hon om jag skulle ta bort skrivbordet dagen efter?
"Nä" sa jag förvånat, "det är ditt, det ska vara där nu".

Hon bara tjöt:
"Ååååh, jag är så lycklig, jag är så LYCKLIG!"

Gumman. Hon hade trott att skrivbordet bara var där över dagen. Å, att vara 4 år och inte riktigt hänga med i de storas nycker.




 

4 kommentarer:

Charlotte sa...

Tycker det ser ut som ett ikeabord, likadant som min dotter har. Den där spegeln är kalasfin! Köpt? Arvegods? :-)

Amanda sa...

Nyköpt, Ikea Micke tror jag?

Amanda sa...

PS: Spegeln är från nu nerlagda UK-kedjan Past Times.

Pernilla Alm sa...

Men ÅÅÅÅH. Pluttisen. Och vad fint det blev!