onsdag 18 mars 2015

Veckans lärdomar hittills:

- Jag KAN skriva. Jag ÄR INTE rädd.

- DESSUTOM KAN JAG RITA!

- Och vara en svinbra förälder mellan varven, samt utan skuld när jag inte riktigt når dit.

- Köp aldrig mer flygbiljetter som inte är avbokningsbara.

- När en minst tror att en ska hitta ett Karin Larsson-förkläde så händer det. Tack Etsy!

- En dag med ägg + lök + choklad + skaldjur + prosecco = bli inte förvånad över att du blir risig i kistan.

- Skriv inte en personlig krönika om manlig omskärelse om det verkligen inte känns rätt. Vissa saker är faktiskt inte till salu.

- Jag behöver inte cigg. Inte alls faktiskt.







3 kommentarer:

Lisa sa...

Hej! Har just läst Snögloben och gillar verkligen! Har börjat på min första skräckroman så snart blir vi kollegor. <3

Amanda sa...

Tack! Roligt!

Pia Widlund sa...

Kan hålla med om flertalet!