torsdag 23 juli 2015

"Minns du, mamma?"

Frågar lilla F.

"Minns du när du låg och läste för mig en gång, och du var jättetrött och irriterad och då läste du så här, helt sur:

'Och sedan dog Ior. 
The End. 

Nä, jag bara skojade.'

Minns du det mamma?"

Jag (chockad, men med ett svagt, grumligt minne av detta):
"Nää, sa jag verkligen så? Det är ju hemskt, förlåt mig! Jag vet inte vad som kan ha flugit i mig!"

Lilla F:
"Det är OK mamma.
Det var faktiskt det roligaste du någonsin har sagt."









6 kommentarer:

Anonym sa...

"Who is the worst mom in the world? Could it be ... ME?" (Cher i Mermaids)

/TUTT

Terése sa...

Hahaha! Vi läser Sune varje kväll, ska försöka ha ihjäl han. ;-)

Åsa Hellberg sa...

Alltså, ibland vill man ju vara en fluga i era barns rum:)

Anonym sa...

Hahaha! Dina barn är ju som gjorda för en skräckis. Typ Familjen Adams. Roliga hela tiden.

Robert W sa...

Ha ha, så roligt! :D

Anonym sa...

Näe Amanda, har du avlivat Ior, min favorit alla kategorier? Vet inte om jag kan komma över detta. Chockad..