torsdag 27 augusti 2015

Vill köpa en näshårstrimmer

som maken & jag kan ha ihop.
Men - vilken är bäst? Vad ska man tänka på? Tips tack?

P.S: Har grunnat på detta i 5 år men det har ej blivit av p g av utbränd småbarnsförälder.
Men. Som ganska kort person kan jag ju intyga att män och kvinnor över 30 i allmänhet har EXTREMT håriga näsborrar.

Och det får man ju ha om man vill. Men.
Just sayin':
Om du nu gillar att ansa annat hår på kroppen och i ansiktet och så. Tänk lite på dina -borrar också. Det gör andra.
*tips*


3 kommentarer:

Johannes sa...

Man vet att man börjar bli gubbe när hörlurarna inte sitter kvar i öronen om man inte klipper rent först. Med röjsåg.

Hanna Lans sa...

Hear hear! Här är en kortis till som lagt märke till att folk inte ansar som de bör. Ok att hår är helt naturligt, men i just näshår fastnar de mest läskiga saker och det är detta snufs som man slipper med trimmade hålor.

♀ P E A C E R E V ♀ sa...

Oj, alltså jag är 19, det där med hår i näsan är inget jag tänker på. Och inget som jag trott att jag behöver tänka på då jag blir äldre, men det kanske jag kmr göra då :P