tisdag 1 september 2015

Anledningar att vara glad:

September, min vän! SEPTEMBER ÄR HÄR!

Paradise Hotel har börjat. Det är med en kille som kallas Mos. Jag blir orimligt lycklig över detta.

Skrivandet går sådär, men tänkandet, det går mycket bra tack.

Jag är inte på Burning Man. Jag har svårt att tänka mig något dummare än att frivilligt åka till Burning Man.

Jag fick med mig båda barnen till frisören idag. Det gick bra, se nedan. De blev välklippta. E trodde att jag drev med honom när jag sa att det gick bra (han har extremt lågt förtroende för mig och barnen. Gubbjävel).







3 kommentarer:

Anna sa...

Off topic men i alla fall: igår föll Döden på en vit häst ut ur min bokhylla. Av sig själv. Tur att det inte var Snögloben i alla fall...

Amanda sa...

OMG! Undrar varför?

Anna sa...

Den öppnade sig inte, så ingen ledtråd där... Men det kändes ganska vänligt. Kanske borde jag läsa om den?