söndag 13 december 2015

Alltså förlåt men

bloggy dog visst lite. Det är mycket som händer nu, borde lagt ut bilden med jullovet för flera dagar sedan. Anyhow, hoppas du får lite ledigt, frid och trevnad. Jag har firat jul helt ensam en eller två gånger, det var speciellt och det gick, och det var till och med helt OK vissa stunder. Men jo, det var inte utan att jag var tacksam över att kunna jobba de flesta av mellandagarna.
Så är du ensam så tänker jag lite extra på dig.
Hörs snart! Kram /Amanda

2 kommentarer:

marie sa...

Ger min mamma en sån där " mord"bok från jultidningssäljande barn varje år... Förra året blev det en kopia av året innan ... Och mamma blev jättebesviken förstås. Jag trodde ju det var nya varje år förstås!! Men i år VISSTE jag att den var nyeftersom du var med. Berättade nu att jag visste den var ny eftersom en blogg jag läser ( du) har skrivit en novell. Nu ringde gamla mamma och berättade " den där Amanda som du känner hade skrivit den bästa" " Du måste läsa den"!!! Heja!!! ( hon är 83)

Amanda sa...

MEN vad rart! (såg din kommentar först nu)
Blir jätteglad.
Tror det brukar vara en ny antologi varannat år, och däremellan skräck- (i alla fall en gång, där jag också varit med).