onsdag 8 februari 2017

Bakskåpet klart!

Det är en galenskap, men det är min galenskap.




6 kommentarer:

Christin sa...

Ibland önskar jag att jag vore mer matintresserad. Jag gillar att äta mat, inte att laga den - då hade jag också kunnat ha ett så fint skåp! (!!!)

Amanda sa...

Kan du väl ha ändå! Med konstnärsmaterial/stilleben/fina små böcker/etc osv?

Lfthmn sa...

Så JÄLA najz! Två tummar upp!

Amanda sa...

Thänkz!

Christin sa...

Tack, Amanda. Min fantasi består av blöjbyten just nu, konstfulla, inspirerande blöjbyten.

Eva sa...

Här sitter en på jobbet, kollar "Den här dagen" på FB och hittar något år gammalt blogginlägg av Pernilla Alm, klickar utan att veta varför på ditt namn i hennes lista, och HITTAR SAMMA SKÅP som jag har i friggeboden! I det har jag små änglar. Änglar i tyg, i keramik, i glas, i alla möjliga material. Men att jag inte tänkt på att förvara något vettigt, liksom, något som jag har användning för? Nu vill jag hem och ta ner skåpet och tömma ut alla änglarna. Kanske sätta upp det i köket och göra bakskåp. Eller något annat. Tack för tipset och en rolig blogg!