fredag 18 augusti 2017

Arga listan.

Obehagligaste jag vet:
När hälarna är fnasiga och små vassa flagor liksom fastnar i mjuka strumpor eller lakan.

Absolut inte min killtyp:
Adrenalinjunkies. ÄVENTYRARE. #ryyys

Äckligaste mat jag vet:
Gul ärtsoppa, bönor, linser. Något med konsistensen, det gryniga i munnen, jag pallar inte.

Blir arg på:
När nån inte beter sig bra mot mina barn, då blir jag ett rasande vilddjur. Glömmer och förlåter aldrig det.

Sämsta bok jag läst:
Paolo Coelhos Alkemisten. Det är inte det att den är genomuselt skriven, för det är den inte. Jag har bara så svårt för den sortens urvattnade och förnumstiga "andliga budskap".

Något som får mig att byta radiokanal:
SPORT. Skjut mig.

Sist jag ville ta till knytnävarna:
Varje dag. Hallå, kolla på världen?

Sämsta serien jag nyligen sett:
Har svårt för sci-fi och allt som handlar om fucking rymden. Vad är grejen med fucking rymden?

Fulaste plagg jag vet:
Inte så fult kanske, men obehagligt: Kostym på riktigt små pöjkar.

Äckligaste drycken:
Starksprit.

Sämsta karaktär i film/serie:
Alla där kvinnliga karaktärer reduceras till kuttersmycken, sidekicks eller offer.

Det skriker jag när jag blir arg:
FUCK eller BUGGER.

3 kommentarer:

Lisa Kovanen sa...

Oj att du skriker f och b när du blir arg. Får man det i Storbritannien?

Lisa Kovanen sa...

Oj att du skriker f och b när du blir arg. Får man det i Storbritannien?

Amanda sa...

Får och får. Försöker att inte göra det bland barn.